Sensorische analyse

Sensobus-consumer
Weten welk product de consument wil is de sleutel tot uw succes. Elk nieuw product ontwikkeld door Puratos is gevalideerd door nauwgezette consumententesten en -analyses. Omdat de voorkeuren van mensen voortdurend in ontwikkeling zijn en variëren van regio tot regio, meten we ook lokale voorkeuren. Hierbij is ons doel om onze klanten te ondersteunen bij de ontwikkeling van producten die leiden tot hoge verkoopcijfers en klantentrouw.
Analyses
Om de testresultaten zo nauwkeurig mogelijk te krijgen, hebben we wereldwijd een uitgebreid sensorisch analyseprogramma opgezet. Inmiddels hebben we meer dan 115.000 terugkoppelingen van consumenten ontvangen. Dit stelt ons in staat inzicht te krijgen in de voorkeuren van consumenten, dankzij hun productevaluatie en productwaardering. Dit inzicht is essentieel voor uw en ons succes en vormt de basis voor onze innovaties en productontwikkelingen.

Elk product dat Puratos lanceert, wordt drie keer getest voordat het op de markt wordt gebracht, middels:
 Sensorische analyse via de Sensobus
 Sensorische analyse via het expert panel
 Instrumentele analyse in het labo

De sleutel tot succes is weten wat uw klant wil